دانلود طرح درس فارسی چهارم ابتدایی درس 5 رهایی از قفس

دانلود طرح درس فارسی چهارم ابتدایی درس 5 رهایی از قفس

0 2.1k
دانلود طرح درس فارسی چهارم ابتدایی درس 5 رهایی از قفس

همکار عزیز پایه چهارمدانلود فایل طرح درس فارسی با موضوع درس 5 رهایی از قفس را با قیمت بسیار مناسب پیشنهاد میکنیم.این فایل طرح درس فارسی رهایی از قفس در تعداد صفحات 4 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس رهایی از قفس را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس فارسی چهارم رهایی از قفس انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس فارسی چهارم درس 5 رهایی از قفس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

قبل جلسه از دانش آموزان میخواهیم اگر هر کدام پرنده ای دارند، به کلاس بیاورند. از این پیشنهاد آنها استقبال می کنند. در مورد نگهداری از پرندگان در قفس و رعایت بهداشت آن برای دانش آموزان صحبت می کنیم.

ایفای نقش این روش در تکوین شخصیت فردی و اجتماعی فراگیرندگان نقش مهمی دارد. دانش آموزان بر اساس علایق خویش، نقش های مورد نظر را انتخاب می کنند و با نظارت معلم و همکاری همکالسان، به ایفای نقش می پردازند. دو یا چند گروه نمایش را اجرا کنند. نقش هایی که بازی می کنند عبارت است از: بازرگانی طوطی در قفس و طوطیان ازاد. سایر دانش آموزان بازی گروهها را مقایسه و همسال سنجی کنند. بهتر است در هر گروه در کنار دانش آموزان قوی، دانش آموزان منزوی و خجالتی هم قرار گیرند


8,000 تومان