دانلود طرح درس ریاضی دوم ابتدایی درس 9 جمع و تفریق اعداد دو رقمی

دانلود طرح درس ریاضی دوم ابتدایی درس 9 جمع و تفریق اعداد دو رقمی

0 2.2k
دانلود طرح درس ریاضی دوم ابتدایی درس 9 جمع و تفریق اعداد دو رقمی

همکار عزیز پایه دوم با دانلود فایل طرح درس ریاضی با موضوع درس 9 جمع و تفریق اعداد دو رقمی با قیمت بسیار مناسب در  خدمت شما هستیم.این فایل طرح درس ریاضی جمع و تفریق اعداد دو رقمی در تعداد صفحات 7 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس جمع و تفریق اعداد دو رقمی را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس ریاضی دوم جمع و تفریق اعداد دو رقمی انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس ریاضی دوم درس 9 جمع و تفریق اعداد دو رقمی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

جمع :

طرح مسئله : علی 15 کتاب داستان داشت و14 تا نیز مادرش به او داد حاال علی چندتا کتاب دارد ؟ یا طرح سوال چه کسی میتواند به سوال 16 + 21 را حل کند به احتمال زیاد شاگردان نمیتوانند .

برای تدریس این مفهوم از روش نمایشی و پرسش وپاسخ و مشارکت دادن شاگردان در تدریس استفاده میشود . به همین منظور ابتدا معلم طرح مسئله میکند و میگوید :

بچه ها امروز میخواهیم یاد بگیریم که یک عدد دو رقمی را چگونه با یک دو رقمی جمع میکنیم . برای همین خاطر من از دو نفر از دوستانتان ( محدثه و فائزه ) دعوت میکنیم به جلو کلاس بیایند و به هر کدام تعدادی نی خواهیم داد ...


8,000 تومان