دانلود طرح درس مجازی کار و فناوری نهم پودمان عمران

دانلود طرح درس مجازی کار و فناوری نهم پودمان عمران

0 2.5k
دانلود طرح درس مجازی کار و فناوری نهم پودمان عمران

با توجه به مجازی بودن کلاسها تصمیم گرفتیم تا باکیفیت ترین طرح درس مجازی کار و فناوری نهم پودمان عمران را با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما عزیزان بگذاریم.با دانلود این طرح درس کار و فناوری نهم پودمان عمران شما میتوانید یک تدریس عالی در صفحه مجازی شاد از درس کار و فناوری نهم پودمان عمران داشته باشید و از افت تحصیلی دانش آموزان خود در درس کار و فناوری جلوگیری کنید و باعث پیشرفت درسی دانش آموزان خود شوید و کلاسهای مجازی را برای آنها جذاب تر کنید.لازم به ذکر است که فایل طرح درس مجازی کار و فناوری نهم پودمان عمران در فرمت word و در تعداد صفحات 4 صفحه است.

نام فایل:طرح درس مجازی کار و فناوری نهم پودمان عمران

تعداد صفحات فایل:4

فرمت فایل:word

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

به عنوان ایجاد انگیزه برای موضوع درس جلسه ، تصاویری از مسجد جامع تبریز و نقش و نگار هایی که با گچ روی کتیبه های منبر کنده کاری شده است ، از طریق پاورپوینت در گروه شاد نمایش داده می شود و دانش آموزان در مورد تصاویر ، درگروه شاد بحث می کنند .

بچه ها به نظرتون این عکس کجاست ؟ کسی این بنا رو میشناسه ؟ با توجه به پاسخ دانش آموزان که اشاره به مسجد جامع می کنند که اشاره به معماری ایرانی اسلامی دارد و با توجه به این بنا های معماری زیبا و بی نظیر هست که تبریز امسال به عنوان پایتخت گردشگری کشور های اسلامی انتخاب شده است


8,000 تومان