دانلود سوالات سوالات عمومی آزمونهای استخدامی سازمان های دولتی با پاسخنامه

دانلود سوالات سوالات عمومی آزمونهای استخدامی سازمان های دولتی با پاسخنامه

0 3.5k
دانلود سوالات  سوالات عمومی آزمونهای استخدامی سازمان های دولتی با پاسخنامه

دانلود سوالات : 
سوالات عمومی آزمونهای استخدامی سازمان های دولتی با پاسخنامه


کلیه سوالات عمومی آزمون های استخدامی ۱۴۰۱

در مغز کارفرما چیست؟

مسلما داخل جمجمه کارفرما هم مخ است.چرا این را گفتم؟چون باید این نکته را درک کرد که کارفرماهم آدمیست مانند همه ما.با این تفاوت که دنبال چیزی است.آیا راز کارفرما را به شما گفتم؟ کارفرمایی که به دنبال استخدام کردن است دقیقا مثل فردی می ماند که دنبال خرید چیزی است. فرض کنید شما برای خرید یک دستگاه خنک کننده روانه ی فروشگاهها هستید. کلیه سوالات عمومی آزمون های استخدامی

مبلغ دویست هزار تومان هم برای خرید آن کنار گذاشتید. حال اینجا هنر فروشنده مطرح میشود. اولا باید دستگاهیی که دنبال آن هستید را به شما نشان دهد کمی راجع به آن هم به شما بگوید مزیت های آن را بشمارد راجع به گارانتیو اطمینان کار آن با شما صحبت کند بعد از آن راجع به امکانات فرعی آن حرف بزند.به عبارتی مخ شما رادرست همانجور که مایلید شست و شو دهد خدا را چه دیدید؟

اگر درست عمل کند شاید علاوه بر اینکه یک دستگاه خنک کننده به مبلغ۴۰۰هزار تومان خریدید یک دستگاه آبمیوه گیری هم به شما فروخت. حال بد نیست بدانید در مغز کارفرما چه میگذرد؟

قبل مصاحبه:

قبل از اینکه شما وارد جلسه مصاحبه شوید قبل از اینکه کسی رزومه شما را دیده باشد یا حتی تصوری از شما در ذهن داشته باشد این حرف ها در ذهن کارفرما بارها و بارها مرور میشود کاش این همان کارمندی باشد که می خواهم کاش مثل قبلی ها نباشد کاش گیج نباشد امیدوارم از این جوان های قرطی نباشد کاش آدم پر رویی نباشد نکند از این آدم هایی باشد که بدون توقف حرف میزند نکند

از آدم هایی باشد که فکر کند که عقل کل است و همه را مثل گله گوسفند میداند یعنی ممکن است این همان فرد مورد نظر باشد تا من بتونم با خیال راحت به بفیه کارها برسم؟ واقعا از این مصاحبه های مزخرف خسته شدم….

هنگام مصاحبه:

همه فکر میکنن کارفرما کمین کرده تا کوچکترین سوتی شما را تو هوا بقاپد اگر یک سری آدم عقده ایی را کنار بگذاریم۹۰درصد کارفرمایان سوتی های کوچیک شما را نادیده میگیرند دلیل آن را میدانید؟

کارفرما دائم با خودش میگوید”زود باش یه چیزی نشون بده تا تورا استخدام کنم. کلیه سوالات عمومی آزمون های استخدامی

دیگر سوتی نده” اما چقدر وقت دارید تا خود را به کارفرما ثابت نمایید؟۱ساعت؟۲ساعت؟ اگر راستش را بخواهید به جز یک سری مصاحبه های بسیار جدی شغلی که برای تعیین مسول یک پست کلیدی سازمان است در۹۹درصد مصاحبه در ۵دقیقه اول شما یا انتخاب شدید یا رد شدید بعد از آن کارفرما دنبال اتلاف وقت خود و شماست.درست دیدید۵دقیقه.

در این ۵دقیقه شما آینده شما برای چندین سال مشخص خواهد شد.دقت کنید مصاحبه دقیقا مثل کنکور می ماند…شما روزها وقت گذاشتید و برای کنکور آماده شدید برای هر سوال کمتر از دو دقیقه وقت دارید.در لحظه جواب دادن باید همه مطالب مرتبط با ان سوال را به خاطر بیاورید.

فرمولهل و مسائل مشابه و نحوه حل و….. اما مصاحبه یک کنکور است. یک کنکور تشریحی که در آن یک سوال مطرح میشود و برای آن۳تا۴ دقیقه به شما وقت میدهند. و آن سوال این است:چرا من باید شما را استخدام کنم؟


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

15,000 تومان